Startujeme DoDo BLOG

15. prosince 2017

Jsou to přesně dva roky od doby co jsme spustili na české poměry nevídaný startup. A jak možná víte, všechny startupové poučky radí na začátku projektu důkladně promyslet misi a vizi podniku. Jaký je důvod existence projektu a tak dále.. a tak jsme tehdy v začátkem roku 2016 (věčnost 😛) dost intenzivně zabývali otázkami, jaké jsou přidané hodnoty DoDo a co můžeme/chceme našim zákazníkům nabídnout.

Docela by mne zajímalo, co byste na otázku, jaká je podle vás mise služby DoDo odpověděli vy, naši zákazníci. Podle zpětné vazby, kterou nám denně dáváte, si ale troufám říct, že bychom se shodli. Misi služby DoDo je šetřit vám čas a zjednodušovat život.

Mám velkou radost, že teď po dvou letech ostrého provozu si můžeme říct, že se nám plnění naši mise daří. Z malého týmu a trochu (dost 😉) punkového stylu se pomalu ale jistě měníme na středně velkou společnost s armádou kurýrů, která je každý den v terénu Prahy, připravená zachraňovat volný čas zákazníků.

A abyste věděli, že to s naším posláním myslíme skutečně vážně, rozhodli jsme se založit DoDo blog, kde vás budeme pravidelně zásobovat radami jak zkrotit vlastní timemanagment tak, abyste vždy měli čas na to podstatné.

Za DoDo vás zdraví a dost volného času přeje

Jana Hejnicová
(marketing)

Máte ještě chvilku na čtení?

  • Velká letní soutěž o auto na víkend a další ceny

    Je tady VELKÁ LETNÍ SOUTĚŽ, ve které máte možnost vyhrát auto na víkend s plnou nádrží, dárkové balíčky Mana, dárkové karty Fruitisimo a poukazy na KFC rozvoz. Soutěž probíhá od 10. do 19. srpna 2020. Podívejte se, jak se zúčastnit. Ve správný čas na správném místě Být ve správný čas na správném místě je pro naše […]

  • Co vás čeká, když se jako firma rozhodnete pro kurýry DoDo?

    Logistika ve městech vyžaduje dobré technologické zázemí, zkušené kurýry a rozsáhlou flotilu, která dokáže doručovat k velkému množství zákazníků. Firmy, které si berou městskou logistiku na sebe, riskují, že jim nutné investice brzy přerostou přes hlavu a zároveň zanechají negativní dojem u zákazníků. V DoDo se na city logistiku specializujeme – přinášíme data-driven přístup, který […]

  • Last Mile Delivery pod lupou

    Internet zcela změnil pohled na geografické vzdálenosti, což má velký vliv na logistiku. Díky e-commerce má i sebemenší firma možnost oslovit zákazníky bez ohledu na její fyzickou adresu. Hlavní roli v úspěchu hraje schopnost dodávat produkty spolehlivě, flexibilně a především rychle. Proto na čím dál tím větší důležitostí získává tzv. last mile delivery. Co se […]

Sledujteobjednávejte DoDo přes sociální sítě: