Doručování zásilek do 24 hodin od objednání se stává standardem na trhu. Funguje na bázi časových slotů. Jeho předností je rychlost a přesnost doručení. Zákazník si v rámci jednoho dne vybere přesně takový čas doručení, který je pro něj nejvhodnější.
Jídlo z fast foodu se musí k zákazníkům dostat velmi rychle. Takové doručení je ale logisticky náročné a vyžaduje bezchybně zvládnuté logistické procesy. O tom se přesvědčil řetězec rychlého občerstvení KFC, který po roce vlastního rozvozu raději oslovil nás. Po pilotním provozu v Plzni jsme vzájemnou spolupráci posunuli i do dalších českých měst.
Doručování zásilek probíhá v časových intervalech neboli slotech. Jejich délka začíná na 30 minutách. Hlavním cílem je komfort pro koncového zákazníka.
Protože neustále sbíráme data z provozu, klademe maximální důraz na jejich bezpečnost. Šifrování dat během přenosu je u nás standardem.
Optimalizujeme trasy pro rychlejší a nákladově efektivnější doručování. Umíme naši flotilu maximálně utilizovat, díky čemuž je doručování zároveň udržitelné.
Pro zajištění vysokého standardu kvality služeb využíváme bodovací systém kurýrů. Systém hodnotí jejich styl jízdy, nehodovost a zpětnou vazbu klientů.
Na základě získaných dat máme real-time přehled o efektivitě provozu. Prostřednictvím API mají stejný přehled k dispozici i naši klienti.
Náš systém je navržen pro všechny dostupné platební metody – hotovost, stravenky, platební karty. Peníze v terénu neustále monitorujeme. Bezpečnost platebních transakcí je pro nás prioritou.
Zjednodušíme začátek podnikání v e-commerce na maximum. Na vás zbývá už jen to, co vám jde nejlépe. Postarat se o růst vašeho byznysu.
Velká flotila kurýrů DoDo doručí vaše zboží kdekoliv po Česku i dále. Navíc díky naší pickovací aplikaci nemusíte používat vlastní sklady.
Setkání s kurýrem je při doručení jedním
z nejdůležitějších momentů. V DoDo chceme, aby tato zkušenost byla pro všechny zákazníky co nejlepší. Naše kurýry proto neustále hodnotíme a dále vzděláváme. Angličtina je samozřejmostí.
Celý systém DoDo je postaven na práci s daty v reálném čase, která od nás dostanete k dispozici. Díky nim můžete efektivněji optimalizovat cílení reklamy a lépe porozumět svým zákazníkům.