Víc než polovina zákazníků o Vánocích 2024 řešila potíže s doručením balíků. E-shopy se zase potýkaly s nedostatkem kapacit a zvýšenými náklady. Existuje způsob, jak tyto problémy vyřešit a tím zvýšit tržby?
které řešily problémy s doručením
kteří nebyli spokojeni
Konec roku je pro e-commerce největší příležitostí k růstu, ale také obdobím, kdy chyby v logistice znamenají ztrátu zákazníků i zisků. Průzkumy z ledna 2025 ukazují, že i přes dobrou úroveň služeb je pořád co zlepšovat.
„Když je zásilka doručována domů, tak není možné vybrat dopolední nebo odpolední hodiny. To jejich rozmezí mezi např. 8.00 až 16.00 je naprosto neakceptovatelné.“
„Na vyzvednutí v boxu jsem měl pouze 24 hodin.“
I když jsou Vánoce daleko, na změny je ten správný čas právě teď.
89 % zákazníků chce doručení v předem vybraném dni a časovém okně.
stejný nebo nižší objem práce zákaznické podpory, která nemusí zodpovídat dotazy o stavu zásilky
zvýšené tržby díky doručování klidně den před Vánoci
méně nedoručených balíků
více nových a spokojených zákazníků