Jsem DoDo, váš osobní kurýr

Ještě dnes seženu a přivezu
cokoliv kamkoliv

Jsem osobní asistent každého, kdo chce mít víc volného času. Dovezu vám nákup, rychle doručím zásilku po městě nebo vyzvednu objednávku z e-shopu. Spolehnout se na mě můžete i v dalších věcech.

Podívejte se, jak to funguje.
Zaúkolujte DoDo
Stačí poslat zprávu s tím,
co potřebujete, odkud a kam.
Domluvte doručení
Potvrdíte čas doručení,
cenu a kontaktní údaje.
Máte vyřešeno
DoDo kurýr vše vyřeší
a doručí přesně na čas.
Spolehlivý pomocník

Jak a k čemu využívat službu DoDo?

Když toho máte nad hlavu, počítá se každá minuta. V uspěchané době přichází na pomoc DoDo. Získáte více volného času a úkoly, do kterých se vám nechce, za vás spolehlivě vyřídí náš tým DoDo dispečerů a kurýrů.

Ještě dnes seženeme a doručíme, co potřebujete. Nezáleží na tom, jestli potřebujete granule pro pejska, nebo jste si zapomněli nabíječku v kanceláři. Stačí poslat zprávu a jeden z více než 1200 kurýrů DoDo je už na cestě.

Dovoz čerstvých
potravin

Nákup léků

Vyzvednutí
zásilek

Expresní
převoz věcí

Doručení
z restaurace

Návštěvy
úřadů

Rozvoz
květin

Zvířecí
potřeby

Pomoc
s dárky

DoDo

DoDo je zde pro vás

Po celé Praze
každý den
Od 8:00
do 22:00
Rychlé
objednání
Bezpečné
doručení
Více informací
FAQ

Co dalšího byste měli o DoDo vědět?

Na co všechno mohu DoDo použít?

Můžete objednat cokoliv, co je legální. Jsme připraveni šetřit Váš čas. Je jen na Vás, zda zrovna potřebujete sehnat dort, vyzvednout sako z čistírny, zaběhnout do lékárny, vyzvednout objednávku z výdejny e‑shopu či bezpečně přepravit po Praze zásilku.

Jak rychlí jste?

Jsme rychlí tak, jak to vyžadují Vaše potřeby. V případě dovážky jídla umíme jet v režimu express a pokud je třeba něco vyzvednout až v danou chvíli, tak to naplánujeme na odpovídající čas.

Jak si mohu DoDo objednat?

Snažíme se, aby pro Vás bylo objednávání co nejjednodušší. Můžete nám napsat svůj požadavek pomocí SMS na tel. číslo 222 111 800 nebo ho můžete poslat rovnou přes Facebook Messenger či zprávu na Instagramu. Cena SMS je zpoplatněna dle tarifu Vašeho operátora.

Kolik to bude stát?

Nemáme paušální ceny, protože pokaždé zohledňujeme odkud a kam jedeme a jaká je skutečná náročnost zakázky. Cenu Vám dispečer vždy sdělí obratem a zakázka se realizuje až poté, co ji odsouhlasíte.

Jak velkou objednávku mi můžete doručit?

Dokážeme odvézt vše, co kurýr může naložit a vyložit sám (cca do 30 kg) a co se vejde do auta (cca 2 x 1,6 x 1,2 m). Ve výjimečných případech něco většího/těžšího, ale jen tehdy, pokud klient domluví na místě nakládky i vykládky pomoc kurýrovi. Pro lepší představu například mikrovlnku ano, pračku pokud se zajistí pomoc s naložením a vyložením také ano, ale lednici určitě ne, protože musí stát, takže se nám nevejde do auta.

Kdy mohu objednávat? Jakou máte otvírací dobu?

Jsme připraveni šetřit Váš čas a nervy každý den od 8:00 do 22:00.

Jak vám mohu zaplatit?

Můžete nám zaplatit hotově nebo kartou, případně i přes platební bránu. Sledujte nás na sociálních sítích, aby vám neunikly novinky.

Kde všude rozvážíte?

DoDo osobní asistent rozváží zejména v Praze, ale pro firemní zákazníky jako například Tesco, Košík či KFC rozváží DoDo po celé České republice i v zahraničí.

Mohu objednat, i když jedna/obě z adres nejsou pražské?

Pokud objednávku vytvoříte s dostatečným předstihem, rádi ji vyřídíme (například z Prahy do Plzně). Je to však o individuální domluvě s DoDo dispečerem.

Co když se něco pokazí?

K nakoupenému zboží vám automaticky dodáváme i účtenku, proto můžete zboží reklamovat přímo u prodejce. Nemůžete najít účtenku? Nevěšte hlavu a napište nám. Máme kopie účtenek ze všech nákupů, společně to tedy vyřešíme. Obraťte se na e-mail info@idodo.cz.

Chci vás používat i firemně

Jsme specialisté na last mile delivery – dopravu zboží přímo k zákazníkům, ale umíme zařídit i rozvozy mezi provozovnami. A nejen to. Napište nám, jak Vám můžeme pomoci na vladimir.gleich@idodo.cz a určitě najdeme společné řešení.

Mohu zrušit objednávku?

Ano, napište na dispečink. Pokud kurýr ještě nezačal objednávku řešit, zrušíme ji. Pokud ji již řeší, zrušíme ji také, ale zašleme fakturu na částku úměrnou za již vykonanou práci.

Mohu změnit adresu/čas doručení?

Ano, napište na dispečink. Pokud je změna adresy k sousedům, cena zůstane stejná, pokud je daleko, částku úměrně změníme. Změna času je bez příplatku (vyjma víkendu, kdy se sazba mírně navyšuje). Ověříme, zda je kurýr volný a obratem Vám změnu potvrdíme.

Mohu přiobjednat zboží?

Ano. Pokud to je ze stejného obchodu, přičteme pouze cenu zboží. Pokud je to z obchodu jiného, musíme přičíst částku odpovídající cestě a práci kurýra.

Nejsem ani na jedné z adres osobně, jak mohu zaplatit?

Můžete zaplatit převodem a my vyrazíme, hned jak peníze dorazí. Můžeme také přijet na adresu, kde se nacházíte, tam zaplatíte, ale bude to o to dražší. Jako další možnost je platba přes mobilní aplikaci Trisbee.

Mohu objednat i to, co možná v obchodě nemají?

Pokud by část z objednávky nebyla na místě k dostání, kurýr zavolá zákazníkovi a domluví se s ním. Případně najdeme společně vhodnou alternativu.

Můžete za mě zaplatit dobírku na místě vyzvednutí?

Není problém! Kurýr ji zaplatí a přesně o stejnou částku se zvýší cena objednávky.

Můžete za mě zaplatit v obchodě, kde lze platit pouze kartou?

Kurýři bohužel nedisponují kartami. Je tedy třeba objednávku zaplatit v obchodě dopředu převodem.

Můžete převážet domácího mazlíčka?

Je to možné, pouze pokud je zvířátko v bezpečném a uzavřeném boxu. Lze převézt například pejska, kočku, králíka, morče…

Můžete převážet osoby?

Je nám líto, DoDo osoby nepřeváží.

Jsou má data u vás v bezpečí?

Ctíme ochranu osobních údajů, nemusíte mít obavy – Vaše osobní informace jsou u nás v bezpečí a neposkytujeme je třetím stranám.

Sledujte DoDo na sociálních sítích:

Zavřít