Zpátky

Staň se kurýrem

Dostaneš férovou částku za každý doručený nákup zákazníkovi, dýška a v případě spokojených zákazníků i možnost bonusů!
Nepotřebuješ
vlastní auto
Flexibilní
úvazek
Výplata
každý den
Osobní kurýr, který doručuje do vašeho auta

DoDo do vozu doručí zboží přímo do vašeho automobilu

Aktivujte si službu Přístup do vozu ve vaší MyŠKODA aplikaci a využijte kurýra DoDo s doručením do vozu. Objednání je jednoduché a rychlé. O vše ostatní se postará DoDo.
Aktivujte si službu
Vyberte DoDo a objednejte si doručení do vozu
Domluvte podrobnosti
Sdělte den, čas a přibližnou adresu doručení
Zaparkujte vůz
Zaparkujte na dostupném místě a kurýr zásilku doručí do vozu
Doručení do vozu

Jak a k čemu využívat službu DoDo do vozu?

Nebylo by skvělé ráno zaparkovat auto před kanceláří a před odjezdem zpět domů v něm najít nákup a vyzvednutý balíček z e-shopu. Přesně tak funguje služba DoDo do vozu. Aktivujte si v aplikaci MyŠKODA službu Přístup do vozu a objednejte si DoDo.
Doručení probíhá spolehlivě a bezpečně na všechna veřejně dostupná místa. Dispečinku pouze sdělíte, kdy potřebujete vše vyřídit a přibližnou polohu vozidla. Kurýr získá přístup do vozu pouze na nezbytně nutnou dobu. Nemusíte tak mít obavy, že by váš vůz zůstal otevřen a dostal se do něj někdo jiný než náš kurýr.

Doručení potravin

Nákup léků

Vyzvednutí
zásilek

Expresní
převoz věcí

Doručení
z restaurace

Doručení
dokumentů

Nákup
květin

Zvířecí
potřeby

Pomoc
s dárky

Službu DoDo do vozu můžete využít například při nákupu oblečení, kosmetiky, zvířecích potřeb…

DoDo

Kam doručíme do vozu?

Po celé Praze
každý den
Od 8:00
do 22:00
Rychlé
objednání
Bezpečné
doručení
Více informací
Zeptejte se nás

Dotazy na DoDo do vozu a službu Přístup do vozu

Pro koho je služba určena?

Pro všechny, kteří vlastní vlastní vozidlo ŠKODA podporující službu Přístup do vozu. Tuto možnost si můžete ověřit na webových stránkách ŠKODA.

Je služba bezpečná?

Při každém doručení fotíme jak objednávku, tak samotné vozidlo. Kurýři DoDo jsou proškoleni a ŠKODA AUTO předává pouze nutná data s vaším souhlasem. Kurýr má možnost lokalizovat vozidlo ne dříve než 1 hodinu před doručením. Nemůže tak docházet například k nežádoucímu sledování polohy vozidla bez vašeho vědomí. Odemknutí vozidla může proběhnout pouze jedenkrát, zamknutí kurýr kontroluje. Každý z našich kurýrů je navíc pojištěn pro případ poškození vozidla při doručení.

Kdy a kde mohu DoDo do vozu objednat?

Vozidlo se musí nacházet na území Prahy, a to na veřejně přístupném místě. Zboží není možné doručit do zamčené garáže nebo parkovacího domu. Zboží doručujeme od 8:00 do 22:00 každý den.

Jak si mohu DoDo do vozu objednat?

Aktivujte si službu Přístup do vozu ve vaší MyŠKODA aplikaci, vyberte mezi službami DoDo a objednejte si doručení přes Facebook Messenger, chat na webu nebo SMS.

Jak rychlí jste?

Konkrétní termín doručení si domluvíte přímo s dispečinkem DoDo. V některých případech dokážeme zboží doručit již během několika desítek minut.

Jak probíhá objednávka?

  1. Po aktivaci služby Přístup do vozu ve vaší MyŠKODA aplikaci vyberete mezi službami DoDo.
  2. Následně můžete napsat svůj požadavek pomocí SMS na tel. číslo 222 111 800 nebo ho můžete poslat rovnou přes Facebook Messenger či zprávu na Instagramu.
  3. Potvrdíte čas a místo doručení, cenu a kontaktní údaje.
  4. DoDo kurýr vše vyřeší a doručí přesně na čas přímo do zaparkovaného vozu. O doručení získáte potvrzení.

Jakým způsobem probíhá platba

Objednávku je nutné zaplatit předem na náš účet, platební instrukce a možnosti vám sdělí přímo dispečink DoDo.

Mohu změnit adresu nebo čas doručení?

Je to možné, nicméně v případě nového času doručení je nutné vytvořit novou objednávku.

Je možné objednávku zrušit?

Ano, pokud zatím nedošlo k manipulaci se zbožím (například vyzvednutí balíčku na výdejně), je možné objednávku zrušit.

Co vše mi DoDo do vozu doručí?

Možnosti jsou velmi široké od vyžehlené košile přes balíček z e-shopu až po květiny nebo například pytel granulí pro vašeho psího miláčka. Podmínkou pochopitelně je, že se zboží musí vejít do vašeho vozidla. Z bezpečnostních důvodů nedoručujeme alkohol, cigarety a jiné zboží podmíněné ověřením věku 18+.

Mohu si nechat doručit jídlo nebo potraviny?

Do vašeho vozu můžeme, mimo omezení 18+ a zboží přesahující maximální možnou velikost, doručit prakticky cokoliv, fantazii se meze nekladou. U zboží s rizikem rychlé zkázy je však zapotřebí váš výslovný souhlas.

Jak velkou objednávku mi můžete doručit?

Maximální rozměry objednávky záleží především na dostupném místě ve vozidle a tom, co kurýr zvládne naložit sám. V případě větších předmětů doporučujeme vše předem probrat s dispečinkem.

Můžete za mě zaplatit dobírku na místě vyzvednutí?

Ano, je to možné, nicméně částku za zboží nám musíte předem uhradit dle domluvy s dispečinkem.

Mohu objednat i to, co možná v obchodě nemají?

Samozřejme, služba DoDo do vozu funguje na principech osobního kurýra DoDo. Dokážeme tak za vás sami zjistit dostupnost zboží, vyřídit další úkoly a šetřit vám v průběhu dne čas.

Sledujte DoDo na sociálních sítích:

Zavřít