TIPY
06. 10. 2020

Jaké otravné úkoly za vás s radostí vyřeší kurýři DoDo?

Dnešní doba dokáže být velmi uspěchaná a přináší stres v podobě hory malých úkolů, na které se zkrátka nedostává čas. Osobní asistent DoDo si na vás najde čas kdykoliv a žádný úkol vám již nepřeroste přes hlavu. Zajímá vás, co všechno pro zákazníky DoDo zvládne zařídit? Tady je 10 nejčastějších úkolů, o které se staráme prakticky každý den.

1) Nákupy potravin

Když potřebujete potraviny a další ingredience pro uvaření večeře doručit co nejdříve, tak je DoDo tou nejlepší volbou. Nezřídka jezdíme také k piknikům nebo grilovačkám, kde je rychle potřeba dodat potřebné suroviny (někdo zavadí o tác s marinovaným masem a katastrofa je hned na světě).

2) Vyzvednutí balíčku na výdejně

Objednat si balíček online je jednoduché, ale co když za ním pak musíte cestovat přes půl města? Pro naše osobní asistenty není problém, že budou muset místo vás stát na prodejně ve frontě nebo se zorientovat ve zmateném systému, který vyvolává zákazníky. Velká spousta lidí si místo toho užívá svůj volný čas a přenechává tyto starosti nám.

3) Nákupy elektroniky

Rozbitý notebook nebo telefon patří k extrémně nepříjemným záležitostem, které vás na nějakou dobu odříznou od světa. Novou elekroniku potřebuje člověk většinou co nejrychleji. Ne vždy si může dovolit za ní putovat kdovíkam a řešit věci přímo na prodejně. Elektroniku lidem, kteří se bez ní neobejdou, rozvážíme každou chvíli.

4) Nákupy v IKEA či dalších obchodech s nábytkem a nářadím

Když zjistíte, že vám upadla nožička od skříně, tak se vám asi cesta do velkého obchodního domu na kraji města zdát lákavá nebude. Stačí nám zadat informace o potřebném produktu a my už se tím bludištěm plným nábytku propleteme za vás.

5) Shánění dárků na poslední chvíli

Že má tchýně narozeniny v dubnu? A nebyl to náhodou vždycky předtím říjen? Žádné obavy, nechte dárek doručit třeba ke dveřím jejího domu. Dárek potěší, i když jej za vás seženeme na poslední chvíli my. Vám odpadne velká část zbytečného stresu.

6) Nákupy v lékárně

Fronty v lékárnách mají tu magickou vlastnost, že postupují vždy pomaleji, když v nich stojíte. Léky a další zdravotnické potřeby vyzvedneme místo vás. Vyhnete se tak frontě a potenciálně rizikovému prostředí,

7) Dovoz zapomenutých věcí

Přišli jste do práce a zjistili, že nemáte pracovní notebook? Nevadí, můžete buď ztratit spoustu času, nebo svěřte vše do rukou asistenta DoDo. Vše se vyřeší bez větších obtíží a zapomenuté předměty v mžiku doveze.

8) Čekání ve frontě na úřadě

Čekání na úřadech klidně i několik hodin na jedno razítko, podpis a kyselý výraz úřednice. Kdo by nemiloval naši byrokracii. My sice fanoušci také nejsme, ale dennodenně podobné fronty vystojíme, abychom našim klientům ušetřili čas i nervy.

9) Expresní převoz balíčku z bodu A do bodu B

Cokoliv nám svěříte do rukou, doručíme na správné místo, a to co nejrychleji to jde. Převážíme třeba důležité dokumenty, klíče od bytu nebo pugéty s bonboniérou.

10) Nákupy ve zverimexu pro domácí mazlíčky

Když si mazlík rád hraje s pelechem, může to vést k jeho rychlé destrukci. Pak musíte mazlíka asi dočasně ubytovat na gauči (což asi funguje ve většině domácností tak jako tak). Nebo se ozvěte nám.  My vám nový pelíšek a třeba zásoby krmiva dodáme bleskově a vy zatím můžete s chlupáčem na procházku.

Jana Hejnicová
Marketing manager
DODO BLOG

Doporučujeme další články

Tento web používá soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Zavřít