Express

Expresní doručování zásilek v non-food segmentu se stává standardem na trhu. Časy doručení se pohybují už do 30 minut. Koncový zákazník díky tomu přebírá zásilku pár minut po objednání.

Zajímá mě to
Doručujeme z
obchodů, showroomů nebo pick-up pointů

Proč je kvalita doručení tak důležitá?

87%
zákazníků
svůj nákup zopakuje v případě, že jsou spokojení s doručením.
67%
zákazníků
je připraveno si připlatit za doručení v ten samý den, pokud to situace vyžaduje.
47%
zákazníků
je připraveno si připlatit za doručení v ten samý den, i když to jejich situace nevyžaduje.
0%
Fleet management
Odpadají vám starosti s údržbou vozového parku a platbou povinných pojištění.
0%
starosti o HR
Nemusíte se starat o žádné další zaměstnance a kurýry.
100%
zákazníků
Díky optimalizaci tras a CNG pohonu u našich vozů šetříme životní prostředí.

Kterým klientům jsme pomohli zjednodušit podnikání?

Řídíme logistiku pomocí data-driven platformy GAIA

Prostřednictvím vlastní logistické platformy denně vyhodnocujeme stovky dat. Díky nim dokážeme optimalizovat veškeré procesy. Naším cílem je dělat městskou logistiku efektivnějí a udržitelnější.

Flexibilní doručení

Doručování zásilek probíhá v časových intervalech neboli slotech. Jejich délka začíná na 30 minutách. Hlavním cílem je komfort pro koncového zákazníka.

Bezpečnost a spolehlivost

Protože neustále sbíráme data z provozu, klademe maximální důraz na jejich bezpečnost. Šifrování dat během přenosu je u nás standardem.

Zónová logistika

Optimalizujeme trasy pro rychlejší a nákladově efektivnější doručování. Umíme naši flotilu maximálně utilizovat, díky čemuž je doručování zároveň udržitelné.

Hodnocení kurýrů

Pro zajištění vysokého standardu kvality služeb využíváme bodovací systém kurýrů. Systém hodnotí jejich styl jízdy, nehodovost a zpětnou vazbu klientů.

Pokročilý reporting

Na základě získaných dat máme real-time přehled o efektivitě provozu. Prostřednictvím API mají stejný přehled k dispozici i naši klienti.

Cash management

Náš systém je navržen pro všechny dostupné platební metody – hotovost, stravenky, platební karty. Peníze v terénu neustále monitorujeme. Bezpečnost platebních transakcí je pro nás prioritou.

Jak funguje GAIA, která šetří životní prostředí a finance?

Software je navržen tak, aby na základě vyhodnocování dat v reálném čase dokázal vybírat nejvýhodnější trasy pro zásilky.
Více informací

S námi je vstup do světa e-commerce hračka

Nechte e-commerce na nás

Zjednodušíme začátek podnikání v e-commerce na maximum. Na vás zbývá už jen to, co vám jde nejlépe. Postarat se o růst vašeho byznysu.

Žádný interní systém, sklady nebo kurýři? Žádný problém!

Velká flotila kurýrů DoDo doručí vaše zboží kdekoliv po Česku i dále. Navíc díky naší pickovací aplikaci nemusíte používat vlastní sklady.

Naši kurýři jsou zkušení profesionálové

Setkání s kurýrem je při doručení jedním
z nejdůležitějších momentů. V DoDo chceme, aby tato zkušenost byla pro všechny zákazníky co nejlepší. Naše kurýry proto neustále hodnotíme a dále vzděláváme. Angličtina je samozřejmostí.

Získáte přístup k těm nejpřesnějším datům

Celý systém DoDo je postaven na práci s daty v reálném čase, která od nás dostanete k dispozici. Díky nim můžete efektivněji optimalizovat cílení reklamy a lépe porozumět svým zákazníkům.

    Chcete pomoci s městskou logistikou?