Expanze v Evropě: Jak si vede DODO v Maďarsku?
V DODO nemáme nikdy hotovo. Během dvou let fungování v Maďarsku se nám podařilo navázat spolupráci s nejsilnějšími značkami napříč segmenty, a kromě Budapešti jsme úspěšně expandovali i do mnoha dalších maďarských měst. A jak se nám daří? Posuďte sami.
Rosteme i za hranicemi
Po úspěchu na domácí půdě postupně rozšiřujeme své služby i do dalších evropských zemí. Do Maďarska jsme se vydali v květnu roku 2020 jako rozvozový partner potravinového řetězce Tesco. Od té doby tu obliba našich služeb neustále roste – a s ní i počet objednávek a najetých kilometrů. Rozvážíme nejen v hlavním městě Budapešti, ale prakticky ve všech větších maďarských městech, a kurýři při rozvozu denně najezdí tisíce kilometrů.
Klienti už nás znají
Klienti v Maďarsku využívají naši službu k rychlému a kvalitnímu rozvozu čerstvých potravin, teplého jídla, drogerie nebo sportovního zboží. Podobně jako v České republice jsme ale nejsilnější právě v segmentu rozvozu čerstvých potravin do domácností – a to jak zboží z online supermarketů, tak i hotových jídel přímo z restaurací.
Napříč několika zeměmi spolupracujeme například s KFC, což je i v Maďarsku jeden z našich největších klientů z oblasti rozvozu teplého jídla. V rámci jiných segmentů aktuálně jezdíme třeba pro maďarské pobočky lékáren BENU, drogerií Rossmann nebo pro řetězec se sportovním vybavením Hervis.
Unikátní franšízový model v praxi
Jen za poslední rok nám v Maďarsku vzrostl počet objednávek o 150 %. Uřídit takový nárůst a současně udržet vysoký standard DODO služeb nám umožňuje unikátní franšízový koncept DODO Partner. Je založený na maximální podpoře franšízantů – zajistíme jim vše od vybavení přes administrativu a marketing až po garantovaný přísun objednávek. Franšízant se tak může soustředit čistě na zlepšování kvality služby.
Rychlejší a udržitelnější doručování je klíčem k úspěchu
Ani v Maďarsku nezapomínáme na své závazky vůči životnímu prostředí a snažíme se minimalizovat uhlíkovou stopu městské logistiky. Udržitelnosti jdeme naproti nejen volbou ekologických pohonných hmot, ale také zvyšováním celkové efektivity přepravního procesu. S tím nám pomáhá naše vlastní data-driven logistická platforma GAIA, na které pořád intenzivně pracujeme. Klademe velký důraz na kvalitu a vystupování našich kurýrů, aby si koncový zákazník odnesl vždy jen tu nejlepší zkušenost. Současně sledujeme trendy lokálních e-commerce trhů a své služby neustále vylepšujeme, abychom byli schopni 100% splnit rostoucí nároky zákazníků na rychlost, přesnost a celkový komfort doručení.