BILLA po úspěšném testování spouští svůj e-shop. Nabídne plný sortiment s dopravou zdarma už 3 hodiny od objednání
Modletice, 12. září 2023
- Spuštění e-shopu BILLA je klíčovým milníkem v expanzních plánech obchodního řetězce
- Na www.shop.bila.cz nakoupilo v testovací fázi více než 7 000 zákazníků a učinilo více než 28 500 nákupů
- Nákup na BILLA e-shopu je zdarma a dodávku potravin zaručuje už 3 hodiny po objednání
- V sortimentu zákazníci naleznou i výrobky vlastní výroby vysoké kvality
Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci Prahy, Mladé Boleslavy a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky. Noví zákazníci získají navíc 10% slevu na první 3 nákupy a malý dárek v podobě produktů vlastní výroby BILLA k tomu.
Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.
Úspěšná testovací fáze završena
Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DoDo 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.
Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.
„Naší vizí je být zákazníkům dostupnější, být jim na blízku a doslova být k dispozici na každém rohu. Spuštění e-shopu vidíme jako důležitý milník na cestě k tomu, abychom tuto vizi naplnili, říká Liam Casey, generální ředitel BILLA ČR. „V našich plánech dále nepolevujeme. Do konce roku spustíme novou mobilní aplikaci, která nakupování online usnadní. V průběhu příštího roku částečně zautomatizujeme naše sklady v Praze a Brně, aby byly schopny efektivněji a ve vyšší míře odbavit objednávky našich zákazníků. Do konce roku 2025 máme ambici nabídnout naše služby po celé České republice a stát se druhým nejsilnějším hráčem v prodeji potravin online v České republice,“ dodává Liam Casey.
FFC centra v Praze a Brně
E-shop BILLA, který zákazníci najdou na webových stránkách www.shop.billa.cz, obsluhují dva sklady – v Praze a Brně – o celkové velikosti 13 200 m2. „Díky řízenému zásobování ze dvou skladů dokážeme zajistit lepší kvalitu doručeného zboží pro zákazníka. To nám ulehčuje hlavně dohled nad dodržováním teplotního řetězce, který je pro kvalitu rozhodující. Průběžně sledujeme stav zásobování v obou skladech, díky čemuž si snadněji ohlídáme dostupnost zboží zákazníkům. Oproti konkurenci veškeré odbavení objednávek soustředíme výhradně do těchto skladů, takže je doručení rychlejší. Už tři hodiny po objednání může mít zákazník svůj nákup doma. A plná obsluha ze skladů vede i k tomu, že na rozdíl od některých konkurenčních řetězců příprava objednávek nezasahuje do provozu na prodejnách, což je komfortnější pro zákazníka i pro nás,“ upřesňuje Petr Toupal vedoucí oddělení e-commerce řetězce BILLA.
Výrobky vlastní výroby v nabídce e-shopu BILLA
Řetězec BILLA zákazníkům e-shopu nabídne také zboží z vlastní výroby, konkrétně čerstvé obložené bagety a obložené mísy. V plánu je i nabídka masitých i bezmasých párty setů a grilovacích setů.
Výhody věrnostního klubu také na shop.billa.cz
Zákazníci na e-shopu nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat ve všech věrnostních akcích. Nepřicházejí ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou.
Mobilní aplikace ještě do konce roku 2023
Zákazníci mohou nakupovat na webových stránkách. Těsně před dokončením je také e-shopová aplikace. V obou systémech čeká na zákazníky řada vychytávek. Například si budou moci označovat své oblíbené výrobky a tím urychlit příští objednávku. Zlepší se také vyhledávání výrobků a navíc e-shop nabídne přes 200 exkluzivních položek, které v kamenných prodejnách k dostání nebudou.
Pro návštěvníky, kteří se rozhodnou e-shop vyzkoušet, čeká na první 3 nákupy sleva 10 % a malý dárek. Minimální hodnota objednávky je 500 korun.
Doručování partnerskou společností DoDo
-přímá řeč DoDo-
Pro více informací prosím kontaktujte:
Dana Bratánková
manažerka korporátní komunikace / tisková mluvčí
REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r. o.
Mobil: +420 606 099 607
E-mail: d.bratankova@billa.cz
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 38,2 mld. Kč (2022), s 253 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
Více informací na: http://www.billa.cz