Dovoz potravin do 3 hodin od objednávky, vysoká kvalita čerstvého ovoce a zeleniny a zajištění správné teploty pro chlazené i mražené potraviny. To jsou záruky, na které se mohou zákazníci společnosti Billa díky spolupráci s DODO. Při spuštění Billa e-shopu a zavedení rozvozu potravin jsme nehráli jen roli dopravce, ale díky našem zkušenostem jsme pomohli nastavit i řadu provozních a skladových procesů.
Potřeby klienta:
Potřeba zajištění kompletní logistiky poslední míle pro nově vznikající službu Billa nákup potravin online.
Nulová zkušenost s rozvozem potravin a logistikou směrem ke koncovým zákazníkům.
Potřeba nastavení logistických a skladovacích procesů pro nový e-shop.
Definice rozvozových zón s cílem maximalizovat množství obsloužených zákazníků.
Řešení DODO:
Analýza rozvozových oblastí, nastavení kompletních provozních a logistických procesů.
Zajištění několika fází pilotního provozu až do ostrého spuštění služby.
Rozvoz zákazníkům v hodinových slotech zajištujeme 35ti co-brandovými vozy.
Vysoké a stabilní hodnocení kurýrů zákazníky Billa e-shopu.