DODO začíná další kapitolu ve zbrusu nových barvách! Naše identita teď odráží dlouhou cestu, kterou jsme jako firma ušli. S tím souvisí i jedna novinka. Abychom se mohli plně soustředit na logistiku poslední míle, rozhodli jsme se zrušit službu osobního asistenta. Jen tak můžeme být co nejlepšími partnery pro velké společnosti jako Košík, Tesco nebo Alza, kterým poskytujeme komplexní službu last-mile delivery.
Portfolio klientů chceme dále rozšiřovat a nabízet jim maximálně efektivní a udržitelná řešení pro městskou logistiku. O rychlé a spolehlivé doručení zásilek ale určitě nepřijdete. Stačí si objednat třeba jídlo z restaurace nebo potraviny až k vám domů od některého z našich klientů.
Operujeme
Jedno město
Počet kurýrů
10
Plánování tras
Manuálně
Služby
Vlastní platforma
Typický zákazník
B2C
Operujeme
64 měst v 7 státech
Počet kurýrů
2000 +
Plánování tras
Vlastní software GAIA s AI
Služby
E-shopy klientů
Typický zákazník
B2B2C
DODO mění koncepci a dále se bude soustředit pouze na poskytování služeb v rámci last-mile logistiky pro své B2B partnery.
Stále budeme expertem na poslední míli. Jsme partnerem mnoha společností (např. Košík, Tesco, Alza), kterým poskytujeme komplexní službu last-mile delivery. Portfolio klientů chceme dále rozšiřovat. Naším cílem je maximálně efektivní a udržitelná městská logistika.
DODO prošlo velkou vnitřní transformací. Za krátký čas jsme hodně vyrostli, přetvořili firemní strukturu na groupovou, teď se navíc zaměříme čistě na B2B. Je to hodně změn, které musíme propsat i do DNA značky a její prezentace.
Naší doménou jsou technologie, které nám umožňují řídit logistiku efektivně a udržitelně. To se muselo projevit i v nové prezentaci DODO. Zvolili jsme technologičtější barvy, protože právě to je oblast, na kterou se nyní chceme maximálně soustředit.
Náš data-driven přístup i kvalita služeb zůstávají beze změny. Stále budeme expertem na poslední míli.
Ještě více se zaměříme na udržitelnost prostřednictvím technologií a data-driven přístupu. Pomocí chytrého plánování a zónového principu se snažíme snížit počet aut v ulicích a minimalizovat emise. Kromě toho testujeme a používáme alternativní dopravní prostředky, např. elektroskútry nebo elektrická kola Cargio.
Budeme upevňovat svoji pozici experta na poslední míli. Chceme zavádět nové služby a zvyšovat kvalitu těch současných, rozšiřovat své možnosti (např. přepravy nadrozměrných zásilek) i pole působnosti a posouvat technologii směrem k maximální efektivitě a udržitelnosti.
DODO startuje se službami osobního asistenta
DODO se pod Inveo přesouvá k logistice poslední míle
Začátek spolupráce s prvními B2B partnery včetně KFC
Po Plzni spouštíme rozvoz také v Brně
Rozvážíme nákupy pro Tesco, vstupujeme do Polska a na Slovensko
Startujeme divizi DODO Fresh pro rozvoz potravin
Získáváme strategické B2B partnery, vstupujeme do Maďarska a Německa
Získáváme investice ve výši 1,5 mld. Kč a dále rosteme