Naše ikonická zelená auta jen tak nepřehlédnete. Vyhledávaného B2B logistického partnera z nás ale nedělá pouze velká flotila CNG vozů. Naším unikátním produktem je GAIA, logistická platforma, přes kterou probíhá komunikace dispečinku s kurýry i kompletní organizace a plánování objednávek od našich klientů. Prostřednictvím nasbíraných dat optimalizujeme veškeré procesy a další funkce.
Pomocí technologií a dat usilujeme o maximální efektivitu. Naším cílem je optimální počet vozidel v ulicích a jejich stoprocentní utilizace.
Pružnost našeho obchodního modelu nám umožňuje dynamickou úpravu logistických kapacit, které rozdělujeme mezi vlastní flotilu, franšízanty a externí partnery. Díky tomu umíme rychle reagovat na měnící se poptávku a efektivně přizpůsobit naše služby.
Efektivním řešením logistiky poslední míle přispíváme ke snížení zatížení městské dopravy. Současně, díky použití alternativních zdrojů pohonu, neustále minimalizujeme náš vliv na životní prostředí.
Jeho koordinace je navíc složitý proces s mnoha proměnnými. Pro úspěšné doručení je klíčová optimalizace času doručení, dopravy, spotřeby paliva nebo využití kurýrů. Kromě nákladů a organizace je problémem i prudký nárůst počtu doručovaných zásilek, který způsobuje přetížení dopravy a znečištění vzduchu ve městech. Do roku 2030 se očekává, že emise CO2 v hustě osídlených oblastech vzrostou o 32%.
Zónová logistika je přístup, kdy jsou mezi klienty sdíleny zdroje jako například kurýři nebo vozidla. Díky tomu můžeme maximalizovat jejich využití, zvýšit celkovou efektivitu doručení, snížit provozní náklady i negativní dopady na životní prostředí. To vše vám zaručí náskok před konkurencí.
Pikovací aplikace – Zákazníci si na e-shopu Pennydomu.cz mohou nákup objednat až tři dny předem, nejrychleji jim bude zboží doručeno dvě hodiny od objednání. V rámci spolupráce s Penny přichází logistický startup vůbec poprvé i s kompetencí kompletního pickingu objednávek. Za účelem spuštění této služby DoDo vyvinulo vlastní aplikaci, která umožní, aby objednávky na nejbližší prodejně sestavil přímo kurýr, který je následně rozváží. Objednávky z e-shopu tudíž nijak nenaruší běžný chod kamenného obchodu. Pro obchodníky znamená zajištění pickingu dopravcem další usnadnění a urychlení potenciálního vstupu na internet.
Koncový zákazník vidí pouze usměvavého kurýra a zelené auto, které přivezlo jeho zásilku. To je ale jen špička ledovce. Za každým úspěšným doručením se skrývá unikátní technologie, díky které vše dorazí bez problémů včas.